2015-04-30 @ 12:04:10 / Allmänt

Ridningen denna vecka| sista april



I lördags var det ju hopptävling, som Fanny precis skrivit om. Nu hade jag tänkt att skriva vart vi ridit den här veckan. 

Söndag: 
Jag red ut nedre/övre rundan i alla gångarter. Bara myste på i alla gångarter, inge jobb eller så utan bara mys. Red barbacka och bettlöst. 

Måndag: 
Fanny red ut med en tjej som heter Wilma, skrittade ut i ca 1 timme. Bara skrittmys:) 

Tisdag:
Hoppträning på klubben, gick bra. Totte hoppade fint och var pigg och glad, film kommer om ni vill ha det. Men vi gjorde lite olika övningar. 
 
Onsdag: 
Igår så red Fanny ut nedre/ övre rundan barbacka. I alla gångarter. 

Och idag är det torsdag, sista dagen denna vecka i skolan för vår del. För att vi är lediga imorgon som alla andra är, då det är 1 maj. Skönt, men dom flesta skolorna är lediga även idag;). Men idag ska jag rida lite dressyr i paddocken, lite trimm då vi har dressyrtävling imorgon. Lagdressyr, div 2 omgång 2. Alltså LB:1. Jättetaggad, satt när vi har ridit så ska såklart allt i stallet fixas, + att vi ska göra totte lite extra fin, han ska duschas, få knoppar m.m.

Blir verkligen en heldag imorgon, sista ekipaget som tävlar rider 18.25 , och efter det är det prisutdelning m.m. Idag ska vi även ner på majbrasan och sånt. Lite kortfattad info, ha en fortsatt bra dag:) 
Har gjort om mitt rum, supernöjd och det vart jättefint. Vill ni ha bilder?

//Filippa 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: