2012-12-26 @ 13:01:14 / Filippa

Vad jag gillar bäst? Träna och tävla eller rida ut i skogen-åsikt!

(Jag sa ju att jag skulle svara ) 
 
Alltså... Jag älskar att rida ut på mysiga uteturer,men jag gillar även när man tränar,tävlar. Man längtar ju till tävlingssesången ska börja igen .  Men det är ju super mysigt att vara ute och plömsa i snön galoppera över ängen,men samtidigt som det är sjukt roligt att tävla och träna och så.
 
så jag säger nog att det är lika roligt. man kan ju inte bara träna och tävla.Man måste ju också rida ut ibland :). 
 
Så det är mitt svar! Tycker ni att det är  rätt?. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: MandaS. Med travhästen i hjärtat

Vilket gulligt rosa schabrak på en av bilderna :D

2012-12-26 @ 16:34:14 / http://www.mandasliv.wordpress.com
Postat av: corran

ni är så ducktiga

2012-12-29 @ 13:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: