2012-02-26 @ 14:41:52 / Tävling

Hopptävling ;)

Hej alla fiina läsare......

Idag var det ju som sagt hopptävlig med Totte & Sham ;)Totte hade mörk blått shabrak,med rosa kant/liten mulle häst på,luvan såg likadan ut,Sham hade ljus blå autfit,med en liten mulle häst på.Dom var sååå sööt,söötast på HELA tävlingen ♥

Första starten var klockan 10.00,Fanny var andra startande med Totte och jag 10:e startande,när Fanny red var han såååå duktig,han fick en clera round rosett,värsta prinsen ;) Han var också såååå duktig med mig,jag fick också en clera round rosett, blev såå nöjd :)

Sen var det ju Shams tur,fanny var femte startande och jag fjortonde startande,han var däremot lite busigare,på banan när man skulle hoppa fram på hinder nr 1 och 2, vägrade han hela tiden,säkert tio gånger :( Då fick dom sänka ner det,då hoppde han, på hinder nr.2 hade han bestämt sig att han inte skulle hoppa,Fanny ramlade av en gång :( Då när jag skulle rida fick jag ha spö,men då bockade han mycket,när vi kom in på banan hoppade han hinder nr.1 men hinder nr.2 vägrade han att hoppa,jag åkte också av :( "Tjuriga ponny" ♥

Jag tror han har ledsnat på hoppning,får köra dressyr med han ett tag nu !

Bilder kommer senare,det vart inte så många bilder!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: