2012-02-21 @ 18:40:49 / Fanny & Filippa

Roggebus!

Hej :)

Idag var ju förra ägarna Daniela och hennes mammma Katja och hälsade på Roggebus! Vi red Rogge i ridhuset,först red jag och sen red Daniela och sist red Filippa. Han var jätte duktig,men lite busig ;)
Han gjorde 2 capriole med mig,(men dock ej så stora) Men Daniela gjorde han större,han gjorde också kanska många ;) Han gjorde inga bus med Filippa :D

Busponnyn! Men han är sålart bääääääääääääst endå ♥ Sen när vi ridit klart borstade vi och Daniela honom.
Sen när vi borsat klart fikade vi lite :) Vi åt bland annat muffins som Denise hade bakat,och typ balerinakakor som vi köpt och massa annat gott!

Dom tog också  med världens finaste transport med till sundsvall,vi har ju köpt den av dom :) Det är ju en bild på Totte på den! Sen står det touch of heaven,vi ska "andlita" någon som ska skriva dit Fanny och Filippa Enström eller Syrrornaenström eller Fanny Enström på en sida och Filippa Enström på en sida! Vi får vell se ;)

Bilder kommer senare idag :)

//Fanny & Filippa ♥



Postat av: johanna

hej kolla gärna in min blogg www.horseloveme.blogg.se är ett stort fan av er skulle betyda så sjukt mkt om ni kommenterade mitt senaste inlägg. och sprid mig. på vfm kan ni göra en video när ni visar alla era rosetter och typ alla tottes saker... så hejdå <3<3<3

2013-12-15 @ 13:06:40 / http://horeloveme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: