2012-01-29 @ 17:37:41 / Fanny & Filippa

Dagens ridpass 29/1

Hej alla fina läsare ♥

Idag åkte vi vid stallet vi 11.00 Vi red med Denise och Elliot.Fanny red Sham och jag Totte,Fannys hand har börjat blivit bättre :) Vi jädde hästarna lunch,medans dom åt mockade vi,soppade m.m.Vi red en sväng i ridhuset,alla hästarna var jätte duktiga :D

Vi red lite ridvägar,travade,galopperade och skrittade (såklart) Alla var som vanligt pigg och glad :)))) Dom var såååå sööta,dom hade en liten fläta i panluggen som en liten bebis ♥♥♥♥♥

Bilder kommer snart !!!!!!

srk

Sen direkt efter det åkte vi till nästa stall, sundsvalls ridklubb.Det var ryktar rally.Jag hade en ponny som heter Tingeling,jag hade hon tillsamans med en tjej som heter Tilda,Fanny hade en ponny som heter Sabina,hon delade Fanny med en tjej som heter Agnes :))) Dom bjöd på fika,mumms ♥Jag och Tilda van på rykter tävlinren,som pris fick man en choklad boll.Nu måste jag gå och äta HEJ DÅ!!!

Fanny & Filippa ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: