2012-01-07 @ 18:09:23 / Tävling

Tävling + Ridning på Totte :D

Hej alla :D

Idag var det tävling på SRK med lilla Shamen,Vi var i stallet vid  07.55 på morgonen :D Sen vid 9.30 åkte vi till tävlings platsen,det ska bli roligt till sommar/våren när vi ska få börja tävla Totte också. Vi skulle vara in och ut släppare först,då fick vi ställa in Sham i en ute box ♥Sen när vi hade ståt där ett tag skulle Fanny gå och byta om,så då var det jag och en anan tjej som heter Evelina som var in och ut släppare.

Då sen när det var klart gick jag ner och hjälpte till att fixa med lilla prinsen,Sham :D Då sen red Fanny på framridningen ett tag,sen var det hennes tur,Fanny var första startande ♥ Sham var jätte duktig,men lite pigg,men det gör inget,Sham är endå såå duktig :DDDDD Sen var det min tur :D Jag red också på fram ridningen ett tag,men jag var sista startande,så att jag hade lite tid.Han var också såå duktig där,men också pigg. Det var bara ettan som fick pris,men vi komm antingen tvåa eller trea :D Han tävlade ju mot stora ponnyer,så det är ju inte så lätt.

Vi var ju också hos SÖÖTA Totte :))))) Vi har mockat,borstat,ridit m.m. Vi red en sväng ut idag också :D Vi travade lite och såklart skritta,Shamen fick villa eftersom att han har tävlat ♥Han var jätte duktig :DDDDDVi tog inte så många bilder på Sham från tävlingen,inte heller på Totte,men det kommer snart,för att vi ska få låna lite bilder av vår tränare Denise (dressyrmakarna.blogg.se) Vilken tur vi har som har världens bääästa egna ponny och världens bääästa medryttarponny :DDD

// kram Fanny & Filippa ♥



Fanny & Sham



Filippa & Sham



Fanny,Filippa,Helle och sööta lilla prinsen Sham ♥




Sööta lilla Helle ♥



Totte när vi red honom ♥



OBS! Fler bilder kommer imorgon eller idag :D






Postat av: Emelie/ på mammas jobb.

Vilka fina bilder ni lagt ut på bloggen!! Er mamma har visat oss på jobbet och hon är så stolt över er & alla här tycker att ni är jätte duktiga! Vilken underbar liten rosa mule totte har! Sham är också himla söt. :-) Fina ni var på dagens tävling!

2012-01-08 @ 02:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: