2012-07-14 @ 12:31:46 / Tävling

Dagens tävling...

Med Sham!
 
Vi tävlade LC:1 med Sham....Det var på njurundaryttarförening (nrf)Fanny var första start på klassen.Shamis var jätte duktig :) Hon fick 57,41 % Och sen så var det min tur....Han var lika duktig då :) Jag fick 58,519 % Jag och Rebecka kom på en delad andra plats :) 
 
Och Fanny kom trea,fast det var bara tå stycken som vart "placerad".Och sen tog vi in Tottisen och borstade han.m.m :) Roggebus fick vila idag.  Bilder och filmer kommer...Men bjuder på en bild på mig och Shamen från tävlingen idag :) Också kommer det lite bilder på Totte :) <3
 
 
 


Postat av: Sandra

Duktiga!

Svar: Tackar såå mycket♥♥Kram!
None None

2012-07-14 @ 17:07:24 / http://motosidressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: