2012-07-19 @ 14:30:00 / Annat

Frågor:)

Längd?: 1.34

Skostorlek?: 32-33-34

Har du tatueringar?: Nepp.

Skaffa tatueringar?: Nej!

Har du några piercingar?: Öronen?

Skaffa piersingar?: Nej,inte vad jag vet nu iallafll....

Bästavän?:Lovisa,Tuva,Agnes,jossan och många flere bra vänner<3 .

Störst otur?: Va? Fattar inte frågan......

favoritfilm?: Vet inte,brukar inte titta på film så mycket..hästfilmer är bra<3 

Jag älskar?:  Tottis,Shamis, mina kompisar, min familj osv!

Vad vill jag bli när jag blir äldre?: Någon med hästar och ridning.

Bästa datum?: Vet inte!

Där jag skulle vilja leva?: På en mysig hästgård med en terrängbana,en dressyrbana,och ett hoppbana! 

Där jag vill vara just nu?: Tottis & shamis<3 

Det sista jag åt?:Stuvademakaroner och korv!

 



Postat av: Lovisa

gullis<3

Svar: Tack dsm sötis<3Kramis<3
None None

2012-07-19 @ 22:04:41 / http://ponyflash.blogg.se
Postat av: Anonym

Största otur? Fattar du inte den frågan? Det värsta som har hänt dig betyder det.

2012-07-20 @ 10:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: