2012-06-27 @ 21:58:08 / Fanny

Dagens!

Hej! 
 
Nu tänkte jag berätta dagen för er!  Filippa,mamma och Ida & linas mamma åkte och hämtade ponny som vi vart erbjudna att hyra en månad i sommar:) För att det var ingen annan som skulle hyra han,mamma ska rida den:) Så kan alla tre rida tillsammans:)  Det gick jätte bra denna gång att lasta den,han stegrade bara några gånger:) 
 
Så nu står den i stall solbygården♥ Medans som var och hämtade  Virre hopptränade  jag med Totte för Ida & Lina:) 
 
Det var jätte kul:) Jag fick träna omhoppningssvängar! Totte var bääst:) Totte kan detdär med omhoppning han!
Världens bästa ponny! 
 
Sen när jag tränat klart bästa Totte så pysslade jag om honom:) 
Sen skulle Ida hoppträna med  hennes häst Lara! 
 
Så vi kollade när hon tränade! Larisen var lite busig!;) 
Medans det red Filippa en uteritt på Sham,barbacka! 
 
(Film från hoppträningen kanske kommer:)
 
Kram♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: