2012-06-26 @ 18:57:31 / Fanny

Dagens ridpass<3

Hej blogga! 
 
Idag red vi med Anna och hennes häst Korvete (korven) jag red Tottia och filippa red Shamis<33
Vi red en utritt,runt västbo! 
 
ockås började det åska när vi red,både åskade och blixtrade! Det var jätte läskit!
Mne tottis och shamis var jätte duktig:) 
 
 


Postat av: Caroline

Asså jag vill ha en ny design av er men just nu har min data pajjat så går nt just nu men är det är lagad kan jag säga till<3 hade bra världens bästa bloggerskor<3

Svar: Mmm,säg till vi kan koda in den! Haha,vi är redan klar med designen! Men vi kan koda in den när din data inte pajjat! Men vi har en test blogg som heter fannyofilippastestpunkt.blogg.se Där har vi kodat in headern som vi tänkte koda in på din blogg! Så att du kan ju kolla om du vill ha den designen på din blogg? Kram!
None None

2012-06-26 @ 20:42:34
Postat av: Emilia

Sv: tack så mycket! Eran var också fin! ;) <3

Svar: Tack:)
None None

2012-06-26 @ 21:17:12 / http://macamonkey.blogg.se
Postat av: Anonym

Varför är det nästan bara fanny som rider totte?

Svar: Det är inte bara fanny som rider Totte! Vi rider på Totte & sham varannan dag!
None None

2012-06-26 @ 21:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: