2012-05-31 @ 19:00:44 / Fanny

Dagens!

Tja bloggen :)

Kom nyss hem från Ridskolan! Jag red Sabina och Filippa red Blondie!
Vi hoppade,bana! Det var jätte kul :) Både Sabina och Blonide skötte sig fint fint ♥♥
Efter  ridskolan var vi hos världens bästa Totte och Sham! ♥
Jag  red Sham och Filippa Totte! ♥ Vi red en uterittt!
Jag red barbacka på Sham,Filippa red med sadel på Tottis! :)
Både Totte och Sham var bääääääst som alltid ♥♥♥
image description


Postat av: Wilma

Superfin blogg! Skulle vara kul om ni ville vara med i veckans ekipage på min blogg :)allt ni behöver göra är att skicka in en bild på dig och din ponny/häst (går bra med sköthäst/ridskolehäst mm) till min hotmail ([email protected])

2012-05-31 @ 20:03:55 / http://wilmafur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: