2012-11-27 @ 11:30:00 / Åsikt

Åsikt - Vilken känd bloggar jag helst skulle vilja blogg med...

Om jag fick chansen.
 

Det är väldigt svårt om det står mellan Lin olsson,Tyra sjösdet eller Nellie berntsson?. Skulle vara väldigt svårt att välja mellan. Om nån av dom skulle fråga "vill du blogga med mig under en dag" typ,då skulle jag nog blivit helt paff.
 
Liksom va" ska jag få blogga med en av sveriges största bloggare" . Men dom är sjukt duktiga som klarar av dem pressen att alltid känna att det är någon som tittar bloggen,man måste skriva många inlägg per dag,men det ska man ju även fast man inte har jätte många besökare :). 
 
Det skulle vara jättekul att få blogga med Tyra,och Linn,men samtidigt är ju Nellie mer i min ålder. Så om jag skulle bli tvungen att välja mellan dom skulle jag nog välja Nellie berntsson. 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Marta

SV: tack, detsamma! Ja, allt är bra! Med er då? :)

2012-11-27 @ 19:36:00 / http://willnevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: