2012-11-26 @ 21:05:48 / Åsikt

Åsiktsinlägg - Drömhästen

Jo,hur ska egentligen en  drömhäst vara. Olika folk kan tycka olika om det här. Alla har ju olika åsikter. Men hur jag tycker en drömhäst ska vara är att den är snäll i alla hantering = Det tycker jag är det viktigast. Snäll att lasta-skoning , ja alla hantering. I ridning tycker jag att den ska vara pigg,duktig på att hoppa och dressyr,och helst fälttävlan ocskå .
 
Det är så jag tycker mindrömhäst ska se ut. Alla tycker olika om hur SIN drömhäst ska vara . Satt det är ganska kul och höra alla andras åsikter också .
 
Men somsakt snäll,gosig och pigg och frammåt :) Superkul! Totte och Sham tycker VI är dom perfekta drömhästarna för oss. Men just DU kanske tycker att din medryttarponny/skötponny/egen ponny/ foderponny är den perfekta drömponnyn för dig. 
 
Hur tycker ni en drömponny ska vara? Kommentera hur ni tycker den ska vara
 
 


Postat av: Isabelle

Har tävling på min blogg var gärna med :)

2012-11-26 @ 21:29:26 / http://ponnyflash.blogg.se
Postat av: Tuuli Elmgren

En drömponny enligt mig är precis som den jag har nu! fast kanske liite piggare i dressyren och lugnare utomhus (;

2012-11-26 @ 21:51:54 / http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: