2012-10-31 @ 10:00:00 / Gästbloggning!

Gästbloggningen av Josefine :)

Hej alla Fanny och Filippas bloggläsare! 
Jag heter Josefine Löfgren och är 13 snart 14 år. Jag gillar hästar precis som Fanny och Filippa. Jag har haft en egen b-ponny som heter Thriller, men nu tränar jag en 8 årig c-ponny på Älvkarleby Ridklubb som heter Spirit. Jag tränar i en hoppgrupp en gång i veckan. Jag och Spirit har tävlat lite i hoppning och vi vart klubbmästare i hoppning 2011 och 2012. 
Innan sommarlovet så ramlade jag av Spirit mitt i en oxer och bröt handleden, sen dess har de vart lite konstigt mellan mig och Spirit vi litade inte på varandra nå mer. Men nu har jag och Spirit kommit tillbaka på spåret och de går bara framåt och framåt, jag försöker jobba upp Spirits självförtroende lite för han är så osäker i sig själv. 

 
Jag gillar också och fota och fotar oftast min hund Smilla som är en blandras mellan Papillon, Bichon frise och toypudel.

Min familj har nu köpt en ny hund som heter Vira och är en blandras mellan Chihuahua, Nakenhund och Pomeranian. 

 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men vill ni veta mer om mig så är de bara att gå in på min blogg som heter http://jjosefinellofgren.blogg.se :)

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: