2012-10-28 @ 08:58:34 / Filippa

Ställt om klockan..

Hej och godmorgon :) 
 
När jag vaknade tänkte jag shit klockan är 10.15,men då kollade jag på en av mina andra klockor och då var den typ bara 8.20 :)( Hade glömt att ställt om klockan ;))  Gillar inte att sova för länge,men ibland kan det vara skönt...Men det känns som om man har sovit bort hela dagen!
 
Idag i stallet ska vi fodra lunch och kväll,vet inte vart vi ska rida och så,men dä får vi se. Vi åker ju hem imellan lunch fodringen och kvälls fodringen.
 
vi mockar nog och fixar allt sånt och rider på lunch sen på kvällen åker vi bara dit och tar in alla hästarna och fodrar. 
 
Hade ni glömt att ställt om klockan? 
 
 



Postat av: Elin

Ja jag hadde glömmt att ställa klockan!Kan du/ni svar på mitt sms från kik?Kram♥

2012-10-28 @ 09:03:08 / http://elinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: