2012-09-24 @ 18:09:01 / Gästbloggning!

Gästbloggning av Matilda Davidsson

Hej jag heter Matilda Davidsson och är 10 år. :) på min fritid så rider jag två ggr i veckan. Hästar är det bästa som finns bara så alla vet :). Jag känner inte Fanny eller Filippa men skulle vilja båda värkar jätte Goa båda två<3. Följ mej på instagram och hjälp mig till 400 followers. Heter där Matildadavidsson. Jag bor i Stockholm. Mina förebilder är Maja Feuk som vann ponny SM 2012, Nellie Berntsson, Rolf-Göran Bengtsson (Roffe), Jan Brink, Malin Baryard mm. :) Jag har två syskon en brosa och en syrra :)<3 På KIK heter jag Horselover_02. Ifall jag får för Filippa och Fanny så bloggar jag gärna här nån mer gång Kramar Matilda <3
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: