2013-04-30 @ 18:54:25 / Filippa

Hoppträningen för Catta !

Hej,hej :)
 
Tänkte skriva om dagens hoppträning för Catta . Vi tränade på hur många språng,hoppade mycket kombinationer osv . Jag är själv supernöjd med Totte,Catta tyckte också att han var duktig . Vi jobabde först lite utan stigbyglar osv.
 
Vi hopapde 80-90 cm .( Förutom på sockerbitarna ).Han hopapde allt utan att tveka en enda gång. Kändes super, inför tävlingssesången dras igång nu på riktigt :). 
 
Men ni kommer få se en film från dagen . Såklart mockade vi och sånt,borstade totte osv ) . Ni får bara se från när jag hoppar på filmen ,lite roligare att se när man hoppar (tycker jag själv iaf )
 
Hoppas att ni alla få en bra valborgskväll .Själv ska vi bort till några som går i vår klass . 
Hej då på er alla:)
 
Här får ni en suddig mobilbild från idag :)
 
 
 
 


Postat av: Totte

Hej fina ni! Jag tycker att ni är jättesöta och gulliga! Ni rider dessutom jättebra också! Bra frambjudning och ni hoppar också jättebra!

2013-04-30 @ 19:04:31 / http://eslovsriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: