2013-04-27 @ 18:04:29 / Filippa

Matchresultat .

Första matchen ,2-1 till dom andra . Egentligen skulle det bli oavgjort . Men dommaren såg inte ett mål ;( . Då mötte vi matfors ,vi spelade bättre en dom ,hade bara lite otur . 
 
Andra matchen,vann vi med 2-0 mot timrå , dom är väldigt hårdhänta och så. Men som tur vann vi :)Vi spelade bra tycker jag . 
 
Vi var där med Emmie ,Andrea ,Michelle,Milla,Hilda ,clara och Johanna .  . Efter första matchen gick vi upp och åt på frasses ,jag åt en barnbox och sedan glass :). Efter det tittade vi mest på massa matcher ,och busade lite ;). Jag är nöjd med dagen,har haft jättekul :) Vårt lag spelade jättebra idag . Nu får vi hoppas att det går lika bra imorron . Så att vi vinner hela skiten . 
 
Duchade för ett tag sen . Nu står pappa och grillar,första grillningen för iår. Mysigt och gottit . Sedan ikväll blir det bara mys,mys .
 
 
 
Lite ego får man vell endå vara ;)
 
 
 


Postat av: Klara

Fin blogg!! kolla gärna in min <3

2013-04-27 @ 20:10:18 / http://klarabratteby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: