2013-04-01 @ 19:30:09 / visste ni att...

Visste ni att...

* Jag pratar nästan alltid i sömnen,jag kan prata om lite allt möjligt b.l.a och clara och hilda,Totte,sham ,nelson ella ,tyson eller kan jag prata och typ säga " Hej hej " osv ,knäppt :O
 
*Jag gillar lika mycket att fotografera folk som att bli fotograferad själv :)
 
 
 
 
* Jag önskar mig en systemkamrea i födelsdagspresent .
 
 


Postat av: Evelinn Bladström

Urgullig header och väldigt söta hästisar!

Inom ridsporten är det mycket intressanta disskutioner om det ena eller det andra. Var med och tyck till om "nedmätning av ponnyer" på min blogg. Skriv precis vad du tycker och ta del av andras tankar och funderingar.
Sorry om du inte vill ha dom här kommentarena. Ber isåfall om ursäkt!

Ha en brabra första April! :)

2013-04-01 @ 22:51:55 / http://evelinnbladstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: