2013-08-04 @ 12:54:27 / önskeinlägg

Hur man får en vit häst ren ..

Vi fick en kommentar för några dagra sedan om att hon tyckte Totte var så ren.Och undrade hur han kunde vara så ren och vilka produkter vi använder.Så nu ska jag berätta hur man får en vit häst ren :) 
Let's start!..
 
Vi  borstar med en ganska hård borste för att få bort det värsta smutsen . Bajs och kiss fläckar . Fast allt brukar inte gå bort . Det värsta brukar sitta kvar .Sen så tar jag en mjuk borste, borstar även det över hela kroppen,bena,magen,ryggen osv . Om inte det går bort så brukar jag ta magic brush och borsta där han är smutsig .Då får man st och gnugga med den ett tag .Sen så vipps.Så är allt borta! 
 
Det är typ dom produkterna jag använder så att han ska bli ren . Jag tycker faktiskt att det funkar toppen . Hoppas ni blev nöjda med svaret :). 
 
Om ni har en vit ponny/häst hur gör ni så att den inte ska vara så smutsig? :) 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: