2013-08-29 @ 15:11:12 / Filippa

Lite update !

Litet inlägg nurå . 
 
Slutade skolan 14.30 . Längsta dagen . Ni kanske inte tycker att det är så långt . Men det är ganska drygt ska ni vet a . Skolan idag var aptråkig . Svenskan gick bra , sedan så hade vi rast,sen så hade vi matte och nått mer i typ två timmar .Sen så åt vi ,pannkaka . Bästa med hela dagen . Tyyp . Hihi :D. 
 
Efter lunchen så var det en till rast sen så jobbade vi engelska . Och såg på en film om medeltiden .Eller ,nått sånt . Varför ska man komma ihåg sånt . Gjorde även massa andra saker,men tråkiga . Så det är ju inte så kul för er att sitta och läsa om tråkiga saker jag har gjort,om ni fattar . 
 
Sen så slutade vi ,efter en evighet . Kändes det som . Den andra femman slutade 13.20 . Så man var lite avensjuk på dom . När dom slutade satt vi och jobbade . 
 
Nu ska jag göra mig lite fika . Sen så står stallet  på schemat . Träning för Anna . En med ridskoleponny och en med Småtte. Jag ska träna Småtte . Vet inte vad vi ska göra,men det får ni ju höra om ikväll . 
 
En sak jag glömde att berätta om imorse var att efter stallet så ska vi åka till mammas kompis och äta där . Det är flera andra som ska vara där också:) . Dom har två eller tre gotlandsruss föl . Naww,dom kommer säkert vara såå gulliga .Dom bor på en hästgård,lite avensjuk Filippa här då .  Sen så står ju även läxa på schemat :( En tråk sak som inte är så intresannt att veta. 
 
Hörs bloggishen ! 
Hängläpp,naww <3 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Elin

Sv: Japp, sj?:D

2013-08-29 @ 15:12:36 / http://slowmotionphoto.horseworld.se
Postat av: Ungponnyer.se - Tuuli

Önskar att vår senaste dag var så "tidigt", vi går nästan till fyra vissa dagar...

2013-08-29 @ 17:39:27 / http://ungponnyer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: