2013-12-23 @ 21:10:54 / Fanny & Filippa

Dagens tävling!

Fanny och Totte -LD

Okej , världens bästa ponny . Jag tävlade då 70cm . Och det gick superbra :) Väldigt pigg var han . Men gick endå bra . Han kändes superbra. Hoppade jättefint osv. Rev tyvär på sista hindret .Skitpet. Men absolut inte tottes fel . Utan det gick lite för fort och han hoppade av lite för tidigt . Men jättenöjd . Det ledde till en 2:a placering tack vare vår snabba tid ;) Nä men han är bara bäst vår kära lilla ponny ♥ Är iallafall supernöjd och jag älskar han mest av allt  .  Här kommer en liten  bild på mig och älskade Totte från idag . 
 
 Foto saga : http://ridskoleryttarnasf.blogg.se/
 

Filippa och Candie-60 cm 
 

Jag hoppade bara 60 cm med Candie,första tävlingen med henne ,samt att jag tänkte att det är bättre att få en bra runda . På framridningen var hon väldigt seg , men när jag väl gick in på banan så piggade hon till . Hon hoppade alla hindrerna utan tvekan , jättebra . Det var en väldigt enkel bana med bara sju hinder . Inga brukar vilja tävla Candie då hon brukar kasta av alla och vara busig . Men idag gick det jättebra, stolt över henne . Så vi fick en röd clearround rosset . Som ni säkert förstår så är Candie en ridksoleponny . hon fick låna Tottes schabrak och luva .  Vi vart felfria , film kommer .
Bjuder på en bild från idag på mig och Candie .
Det är en tjej som heter Therese som har fotat bilden.
Erkänn att hon liknar Totte lite , hon har ju lånat Tottes grejer så det är inte så konstigt..
 
 
 
 
 


Postat av: Tuuli Elmgren

God jul, och vilken fin header ni har!

2013-12-24 @ 09:34:19 / http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: