2013-12-22 @ 22:04:00 / Filippa

Julfix !

Idag har vi fixat dom sista grejerna inför julen ,..
 
Handlat dom sista julklapparna , tagit fram julgranen , bakat lite julgodis .Så det har varit en pysseldag kan man säga . Jag tycker att det är väldigt kul att fixa till julen men endå inte .Nu på kvällen har vi också sett på solsidan , alltid lika roligt ;)
Imorgon är det julklappshoppning på klubben . Jag ska hoppa en ridskoleponny i 60 cm . Hon brukar vara väldigt busig och så på tävling , så därför valde jag 60 cm . Fanny ska hoppa vår älskade Totte  ,hon ska hoppa 70 cm . Jag ska ha ett rosa schabrak på Candie och Fanny ska vara röd på Totte , röd kavaj,rött schbarak och luva,och röda benskydd . Film och några bilder kan ni räkna med . 
Man vinner julklappar ,lite roligt . 
 
Imorgon kommer några roliga inlägg så håll koll . Hoppas ni haft en bra söndag så hörs vi imorgon . Ska snart dejta sängen . 
Bara två dagar kvar till julafton nu ,eller lite mindre . Snart 1 dag . Väldigt mysigt när julgranen är framme . 
Väldigt skönt att det inte är skola imorgon ,riktigt skönt . 
 
Puss och hej :D Ha det bäst
Älsklingstotte #jagälskardigtotte
 
 
 
 


Postat av: ANONYM

Frågor om totte!
Hur många gånger provred ni totte innan ni köpte honom?
Vad fastnade ni hos hos totte?
Fotboll eller ridning om du var tvungen att välja bara en?

2013-12-22 @ 23:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: