2013-02-27 @ 21:17:11 / Filippa

Dagens ridpass!

Började med att ta in Totte från hagen och fixade all med honom såsom borsta ,rykta m.m. Medans jag fixade de mockade ,fyllde vatten (m.m.) mamma och Fanny . Sedan sadlade jag Totten och sånt och red iväg ,båda ridhusen var upptagen så då tänkte jag rida i paddocken ,men då var den helt blank ,svin halt . Så då red jag ut istället. Red i kanske en 45 minuter . Klättrade mest uppför backar och sånt,sedan plömsade jag lite i ljupsnön(i trav) . Han var verkligen superduktig. 
 
Arbetsvillig osv ,mitt lilla hjärta♥ . Sedan när jag hade ridit klart bortstade jag av honom och sånt.Sedan gick han in i sin box och åt,han fick också morötter. 
 
Sedan åkte vi hem och åt. Efter maten gjorde jag läxan ,så imorgon har jag bara glosorna kvar . Nu tänkte jag fixa mig för kvällen . Men detta får bli som både "dagens ridpass" och typ godnatt . '
 
Vi hörs imorgon iaf . Imorgon har vi typ lilla vasaloppet uppe på södra,tråk! Hatar att åka längdskidor,seriöst ...Hehe ;) 
 
Puss/kram !
 
 
 


Postat av: Linda

Det är inget vidare jag har varit väldigt deppig sen förra tisdagen för jag har inga pengar alls och jag kan inte betala alla räkningar.

Allt bra med er?

2013-02-28 @ 05:45:24 / http://karlstadbruttan.blogg.se
Postat av: Annika

Söta bilder :)

2013-02-28 @ 10:59:38 / http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: