2013-02-22 @ 22:32:10 / Filippa

Dagens ridpass !

Hej,hej :)
 
Idag åkte vi först till Shamis och Nelson . Jag red Sham och Fanny Nelson,vi red på riktiga piggeliner . Vi hållde oss till skritt och trav idag ,barbacka . Dom båda var superduktiga men somsagt pigga ,bockade och småreste sig hela tiden . haha busar ;) 
 
Också mockade vi ,fyllde vatten och spånade osv hos dom . Sedan åkte vi raka vägen till Tottis . idag fixade mamma allt med mockningen och sånt medans jag borstade shanti och Fanny Totte . Sedan sadlade vi och fixade båda hästarna . Vi skrittade fram dom ner till srk och sedan när vi var där red vi lite lungt i paddocken . Började med att skritta och jobba dom i båda varven sedan trav och likaså galopp . Dom var också pigga och så men jätteduktiga :) sedan skrittade vi tillbaka till stallet igen,när vi var där tog vi av allting också borstade vi dom och så . Sedan fick dom gå in i boxen och mumsa lite hö,kraft om morötter :) 

Skriver inga mer inlägg ikväll. Så jag säger vell typ godnatt till er nu :) Så höres vi imorgon och så är det lördag . Kramisar!
 
Har glömt att berätta att både shamis och Nelson är ny rakade så nu ser dom ut som två små sportponnysar . 
 
 


Postat av: Elvira

Har ni en till häst nu? Vems är vems hänger inte riktigt med haha kan ni ta det i ett inlägg så jag hänger med lite? Och jättebra blogg läse varje dag! <3

2013-02-23 @ 20:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: