2013-01-30 @ 20:50:39 / Filippa

Godnatt bloggisen !

Ska nog dra mig mot sängen nu.Idag var vi ju fört på skolan ,gick bra.Efter skolan var vi med Tuva . Vi gjorde vell typ inget speciellt bara chillade på. Efter det åkte vi till stallet . Dom frågade om vi ville rida Shanti idag och det ville vi. Tänkte berätta lite om dagens ridpass :o.
 
Jag red då Shanti och Fanny Totte . Vi red ute. Red i skogen runt SRK i alla gångarter,skritt,trav och galopp.Gick super bra. Båda var jätte duktiga . Vi galopperade lite i ljupsnön,mysigt. Vad mer ska jag säga ?. Imorgon ska jag rida Totte på SRK för Johanna. Det är travhoppning på schemat,film kommer såklart :)). Är jätte sugen på att hoppa Totte . Har ju inte hoppat på ett tag nu ,så det ska bli kul . Fixade självklart allt annat,såsom mocka,packa hö,fylla vatten m.m. När vi hade ridit borstade vi dom båda också fick dom morötter och sedan gå in i boxen och mysa. 
 
Imorgon ska vi innan skolan åka till stallet och ta ut alla hästarna och fodra dom . Sedan ska mamma skjusa oss derekt till skolan . Imorgon ska Totte skos,vid 12.00 tiden . Sedan efter skolan ska jag och Fanny åka till stallet igen och mocka och så och sedan ska jag rida med Totte till SRK . :)) . Så måste verkligen gå och sova nu så att jag är pigg imorgon :) 
 
Kram och hoppas att ni sover lika gott som jag hade tänkt att gra :)! 
 
 


Postat av: Meia Lindholm

fin häst blogg :D

2013-01-31 @ 15:49:16 / http://meialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: