2013-07-29 @ 09:54:08 / Annat

Är det bara jag som..?

Skriver upp inlägg på anteckningar ?. Jag kommer alltid på inlägg jag ska skriva på kvällen när jag precis håller på att sommna.Bra men endå dåligt . Man borde komma på det lite tidigare  .Så då måste jag skriva upp det ,annars har jag glömt bort det när jag ska skriva det . Så då skriver jag upp vad jag ska skriva för något på anteckningar .Har ju alltid telefonen bredvid sängen så det är lättast . 
Är det bara jag som gör så? . Eller brukar ni också göra så? . 
 
 
 

 
 


Postat av: Julia - Tävlingsryttare på ungponny

Haha trodde bara det var jag som gjorde det men nu vet jag att det är fler! ;D

2013-07-29 @ 13:35:41 / http://ponnymuppen.horseworld.se
Postat av: Isabelle

Jag skriver också upp på anteckningar vad jag ska blogga om och så precis när jag lagt undan mobilen på kvällen då kommer jag på flera inlägg! :D

2013-07-30 @ 07:56:54 / http://ponnyflash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: