2013-07-19 @ 20:41:31 / Åsikt

Är vinna det viktigaste..

Eller kanske bara komma felfri runt en runda, eller ha en bra magkänsla..
 
En sak jag har tänkt på.Vissa tävlar bara för att vinna . Jag är en vinnarskalle .Men blir exat lika glad om jag har haft en bra magkänsla,och det känns bra.Kanske har fått 4 fel.Men vem bryr sig?.Det kändes bra. 
 
Men vissa,nu säger jag absolut inte alla. Blir sura när dom har kommit felfri .Och dom inte vinner,vad är det för fjant?Vinna är självklart en kul grej . Men för mig är det en extra grej . Det viktigaste för mig är att ha kul inne på banan med sin häst ,och att man har en bra magkänsla. 
 
När vi var på en tävling en gång . Så var det en tjej som sa " asså,det här är första tävlingen jag inte får med mig en rosset hem". Om man vinner har man tur.Eller ja,det bror ju även på hur man rider. Inte alltid man får med sig en rosset hem.Det får man kämpa för ! Det är det som är kul . 
 
 
Vad tycker ni? Är vinna det viktigaste ?
 
 
 
 
 
 


Postat av: Evelinn Bladström

Jag tycker man ska ha roligt på tävlingsbanan och nej, vinna är inte det viktigaste :)

2013-07-19 @ 21:58:44 / http://evelinnbladstrom.blogg.se
Postat av: Erica

Hej :)
Samma här, jag har två unga hästar och prio 1 är att ha roligt!! Både ryttare och häst måste ha roligt, men speciellt hästen :)

2013-07-19 @ 23:01:33 / http://icusen.blogg.se
Postat av: Kajsa Jonson

Hej!
Jag tycker att man ska känna att känns bra. Sen om man får rosett eller blir placerad så ärde bara ett +.♥

2013-07-20 @ 12:26:05 / http://nattstad.se/kajsajonson
Postat av: Anonym

Hej!
Jag tycker att man ska känna att det känns bra. Sen om man får rosett eller blir placerad så ärde bara ett +.♥

2013-07-20 @ 12:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: