2013-07-10 @ 15:16:00 / Allmänt

Clara Gästbloggar!

Hejj alla Fanny och Filippas läsare!  Jag är då Clara. jag kommer skriva några inlägg här varje dag ibland bara 1 och ibland 2. Men idag så ska jag skriva ett och i morgon kommer det att komma upp 2 men i vilket fall så har ju Fanny och Filippa skrivit tidsinställda som kommer upp men dom frågade om jag ville skriva något inlägg och det är såklart att jag fixar det. Men i det här inlägget så kommer jag skriva lite om mig själv så ni vet vem jag är. Men vi kör igång på en gång. 
 
 
Jag heter då Clara och bloggar tillsammans med Fanny och Filippa på http://muppisarna.blogg.se . Jag är 01 alltså ett år äldre än Fanny och Filippa och ska börja 6:an medans dom ska börja i 5:an. Jag spelar fotboll precis som fanny och filippa men inte i samma klubb jag spelar i sidsjö blöle if F 01/02. Jag har spelat fotboll sen jag var 6 och nu är jag 12 alltså 6 år. Jag tränar fotboll 3 gånger i veckan men just nu är det en liten paus. Jag tränar också golf 2 gånger i veckan, inom golfen tränar jag i juniorgruppen där är vi 10 tjejer. I den gruppen är vi både 00/01/02. precis som fanny och filippa älskar jag att fota. Jag har en egen systemkamera, en nikon D3100.  Jag har faktiskt också ridit när jag var 7. jag red i 4 år och slutade pågrund av att vi skaffade hund. Men medans jag red så bokstavligen ÄLSKADE jag det. Jag red på samma ridskola som Fanny och Filippa rider på. Men jag har då en hund som jag sa hon heter Svea och här 1 år och 2 månader. Målet med henne är väll att vi ska träna och tävla agillity. Jag har gått en kurs med henne, men ska gå en till nu till hösten. Vad mer ska jag berätta om ni undrar något så får ni väll kommentera! men ha det bra så ses vi / Clara
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Elin

Sv: Tack så mycket!! Vilken fin blogg ni har, eran header är superfin!!

2013-07-10 @ 15:59:16 / http://www.baraaeelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: