2013-07-31 @ 12:26:35 / Filippa

Gissa vart jag ska nu..

Inte så svårt ..

Om det skulle vara en gissnings tävling så skulle alla ha rätt. Ska såklart till stallet :) . Bästa platsen på jorden . Clara ska följa med oss till stallet . Fanny ska rida med Linn,dom ska rida ut . Det visste till och med jag . Haha,lite humor mitt på dan . Eller inte.

Men,aja! Jag och Clara ska mocka ,fylla vatten och allt sånt medans dom rider . Lär vell klicka några bilder på Totte .

Det här blir inget bra inlägg direkt . Men kan va lite kul med mobilinlägg också . Statistiken är bra . Men den kommer ju såklart bli bättre,men halva dagen har ju inte ens gott.

Hörs senare !



Postat av: Linn

Hej jätte fin blogg!!!
Jag själv har precis startat min och skulle bli jätte glad ifall du kunde kika in på den och kanske lämna ett spår efter dig?
Förlåt om du inte gillar såna komentarer..

/Linn

ps: Wow vilken header skulle bli glad om ni berättade vad ni änvände för pogram!

2013-07-31 @ 14:22:05 / http://www.linnkrantz.blogg.se
Postat av: JOHANNAOFSWEDEN ★

Sv; Jadå, själv då? :) Planer för helgen ? :)

2013-07-31 @ 15:02:05 / http://johannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: