2013-07-29 @ 21:49:18 / Filippa

Motivering..!

Shit vilken motivering till bloggen jag har just nu. Har massa inlägg som jag vill skriva,det bara kliar i fingrarna. Men ni får vänta tills imorgon . Motiveringen bara går framåt och framåt. Ni är grymma,alla kommentarer värmer .

Ni ska veta hur grymma ni är. Ska inte hålla på att skriva om hur grymma ni är,men vill att ni ska veta det:) .

Dagen har varit bra .stallet,vart med Clara,fotat,bloggat ,ätit godsaker. Så mycket bättre kan det inte bli.

Imorgon väntar jag på ännu en bra dag . Lovar att bloggen ska bli bra nu. Imorgon ska vi till stallet ,träna fotboll och blogga. Så kommer vell min dag se ut . Jag ska inte glömma bort att skriva om rispas och sånt! Har ju blivit ganska många utrustning inlägg och sånt . Men ni värkar tycka att det också är kul . Man kan ju blada lite med båda delarna .

Sitter just nu och skypar med Clara . Ska nog gå och ta mig en glass. Hörs imorgon !



Postat av: Ella

SV. Taack! Imån är jag i Frankrike och chillar ;)

2013-07-30 @ 04:48:04 / http://nikonella.blogg.se
Postat av: JOHANNAOFSWEDEN ★

Fin blogg ! :)

2013-07-30 @ 11:21:20 / http://johannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: