2013-07-29 @ 10:09:58 / Åsikt

Skillnad på att härmas eller få en Ide !

Är det skillnad på att härmas eller få en Ide tycker ni?..
 
Jag tycker att det är en stor skillnad. Om man säger att jag sitter och skriver ett åsikt`s inlägg,som jag har skrivit från hjärtat .Också ska nån kopiera hela texen.Och skriver att det är hon/han som skrivit inlägget.Så grymt lågt.Stå för det ni gör. En helt annan  sak om man tar Iden där ifrån .Tex att jag visar allt i min ryktlåda,då behöver ju inte alla andra göra det .Dom kan ju i stället få en Ide där ifrån och kanske visa sin favorit borste.
 
Om jag köper en tröja som har funnits jättelänge sen när jag köper den blir den helt plötsligt populär,och förut var den inte alls nå bra .Sånt kan jag bli riktigt irriterad på. Jo men visst.Det kan vara en komplimang ,att man tycker att "tröjan" (tex) är fin .Men sånt märker man ju. 
 
Jag tar mig tid att skriva ett inlägg .Det kopierar jag ju inte .Det kommer ju från hjärtat eller vad man säger . Men jag får också jättemånga ideer från andra bloggare .Men jag kopierar inte hela inlägget .
 
Jag kan också köpa en tröja som nån annan ha för jag tycker den är fin .Jag köper ju den inte för den är ful,rigth! . Men jag köper inte en likadan tröja som en annan ha bara för att härmas . 
 
Vad är eran åsikt om detta?
Har jag rätt eller fel? .
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: - Isabella Huynh

Vilken fin blogg du har :) headern är riktigt fin!

2013-07-29 @ 10:32:39 / http://behuy.blogg.se
Postat av: Elin

Jättebra inlägg!:)

2013-07-29 @ 11:01:41 / http://slowmotionphoto.horseworld.se
Postat av: Elin

sv: Jag ska packa inför Mallorca på onsdag, fixa massor av tidsinställda och ha hoppträning senare ikväll!:) Sj?:)

2013-07-29 @ 11:21:51 / http://slowmotionphoto.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: