2013-07-30 @ 11:26:33 / Fanny

Sovmorgon

Ojoj , sov till 11 idag. Haha! Sitter i soffan , har lite smått ont i huvudet. Brukuar få det när jag sover länge. Brukar ni också få det? Jätte jobbigt faktiskt. Kanske inte är tänkt att jag ska sova länge ;) 
Filippa har gått till Köket och gjort lite frukost. Mumma!
 
Idag ska jag och Filippa Åka buss till stallet tror jag. Eller kanske vi kan fråga om skjus av Farfar. 
Tror att vi ska rida ut idag också , eller kanske vi rider i paddock. Vi får se. 
Vi kommer fixa med dom , mocka, fylla vatten osv. 
 
Kanske vi klickar några bilder med kamrean? Vill ni det?
Sedan vid halv sju har vi fotbollsträning. Första på ett tag eftersom det varit sommaruppihåll!
 
Det är typ så våran dag kommer se ut.  Och efter fotbollsträningen har vi stalljour. 
Som ni kanske vet så har jag , Filippa och Clara också en blogg. 
muppisarna.blogg.se
 
Och där har vi fått en ny header. Supersnygg  , så in och titta där också :) 
 
Men aa. Igår var det verkligen hur kul som helst , kommentarerna bara flöt in , statistiken var Toppen. 
Var super kul. Hade verkligen världens blogglust. Hoppas det blir lika mycket idag. 
 
loveu all ♥ 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: