2013-07-30 @ 12:30:39 / visste ni att...

Visste ni detta om mig..

* När jag pratar med hästar .Djur överhuvudtaget , så pratar jag alltid bebis språk .Hahha,tror jag ska filma det och visa er det någon gång.För jag kan inte riktigt förklara för er hur det låter . Är det bara jag som pratar bäbis språk . 
 
 
* När inte jag har något att göra sitter jag alltid framför mobilen och datorn och nördar .
På mobilen är det mest videofyme,Instagram och på datorn Facebook och bloggen/bloggar.
 
 
* När jag väl ska ha en design så hittar jag ingen som gör .Men när jag inte letar folk som gör designers hittar jag massa .
 
 
* Jag äter nudlar typ varje dag .Det är asgott . Men inte om man äter det för
mycket .
 
 
 
* Just nu vet vet jag inte vad jag ska skriva nå mer "visste ni detta om mig".
 
 
 
 
 


Postat av: AmandaB

SV; okej vad roligt :D planer för imorgon?

2013-07-30 @ 12:33:54 / http://amandablomkvist.horseworld.se
Postat av: Aurora

sv: Tack! Vad glad jag blir! :D

2013-07-30 @ 12:36:57 / http://aui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: