2013-06-17 @ 11:54:00 / Bildbomb

Inget stall idag...!

Hej på er goa bloggläsare!
 
Vaknade dagen med att höra Fanny  ropa på mig. Då skulle vår mormors bror  komma förbi och fika lite. Så jag och Fanny fixade kaffe och han hade köpt bullar .
Nu så ska vi vara med Tuva och sedan gå på stan med henne. Inget stall för oss idag. Thea har Totte . 
 
Imorgon är det hopptävling i matfors som gäller.Det är en kvällstävling,så klockan 6 börjar den . Då är det bara Fanny som ska vara med,en LC .Alltså 80 cm. Egentligen är det min tur att tävla,men hon har ju bara tävlat en Lc med Småtte förut,så då vill hon sätta nollan . 
 
Så det blir kul,ni kommer självklart få se film,kanske nån ska fota? . 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Johanna

Det var ett tag sedan jag läste eran blogg, men vad hände med den lilla bruna ponnyn ni hade?:O

2013-06-18 @ 09:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: