2013-06-21 @ 18:08:27 / Filippa

Mys på midsommaren!

Hej på er !
 
Idag red jag ut med Linn. Vi red bara en kortis,ca  30 minuter. Idag red jag också en väg som jag alldrig ridit på förut . Jag har vetat att vägen finns,men alldrig ridit där.
Man red in i skogen och runt vid kyrkan.Skrittade  mest,travade bara lite. När jag skirttade så var det en stock,och Totte tog värsta språnget och hoppade över det. Sedan var det en till stock,skrittade då också ...
 
Den var bredare,med lite barr och sånt.Han hopapde över de också,gullponny.Märks att han är en fälttävlansponny.Lätt som en plätt sana. Märks verkligen att han tycker att det är kul att hoppa i skogen. Synd bara att det inte finns några  terräng banor,fälttävlanstävlingar här . Men vi  ska verkligen åka på något sånt i sommar också.
 
Mamma ch Fanny mockade ,fyllde vatten och fixade allt  åt Totte (såklart) ,Lara och Morris. Pussade och sa hej då till Småttis också,för imorgon ska vi åka till turkiet.
Förut åt vi lunch med momma,mamma,pappa ,fanny ,wille och Anton. Pappa står och grillar nu,så snart ska vi äta middag . Också har vi spelat kubb .Efter middagen ska vi äta tårta.Gott!Mys midsommar.
 
Sedan blire att packa,skriva massa inlägg.Ni alla måste skicka in gästinlägg till vår mail,[email protected] . Annars är det endå ni som får lida av ett. 
 
 
Men tror även att i har WIFI på hotellet,så det blir ju några mobilnlägg också .
 
Hörs senare haters and lovers !
 
 
 
 
(Jag ser ut som en liten pinne på bilden,men titta på Småtte istället.Han är fin .) 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: