2013-03-28 @ 07:04:32 / Filippa

Gårdagens uteritt :)

Igår red jag ut barbacka med småttetott och före det fixade vi allt såsom mocka och fixa :) Jag satte på Tottesmåtte hackamoret och ett fleecetäcke . Jag red bara runt SRK en ganska lugn tur  (eftersom han gick hårt i tisdags) . 
 
Jag började med att skritta honom med långa tyglar ..Sedan kortade jag upp tyglarna ställde honom lite åt båda hållen . Han var väldigt arbetsvillig :) Sedan travade jag sedan galopperade vin upp för en backe,han var pigg glad och ja superduktig . Gjorde inga skutt alls ♥ Skrittade såklart av sedan ..
 
Sedan borstade jag av honom sedan fick han gå in i sin box och bara mysa,han såg glad ut . 
 
puss och hej :) Här får ni en liten galoppsnutt på film :) 
 
 


Postat av: Daniela

Varför galopperar ni på varje uteritt? Det var väl inte en lugn tur då? Skritta bara någon gång, tror att hästarna mår bättre av det..

2013-03-28 @ 07:15:24
Postat av: Elin

Söt blogg, skulle du vilja göra ett bloglovinbyte med mig? :)

2013-03-28 @ 10:01:57 / http://www.horns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: