2013-03-24 @ 14:30:00 / Filippa

Uteritten med småtte idag :)

 

Hej hej :)
 
idag red jag ut med Småtte . Jag red runt SRK . Det gick på 35 minuter .Skulle först rida nedre . Men det var så himla ljup nö där så att han nästan sjönk ner . Jag började med att skritta fram honom sedan travade jag lite sedan galopperade jag upp ör en lång backe(Dock har ni bara en liten snutt med på filmen) . Sedan travade jag av . han var hur lugn och fin som helst,arbetsvillig osv. Mockade och fixade allt innan vi red iväg. 
 
När vi kom fram till stallet igen borstade jag av honm osså fick han godis sedan fick han gå ut till hagen och mysa . Det var verkligen jätte soligt och härligt så jag red bara i en fleece . 
 
Puss och hej :)
 


Postat av: Ida Woxlin

Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna glittriga pannband till sin ponny! Jag tänkte på er att de skulle passa era ponnysar perfekt :D Va med vettja :)

2013-03-24 @ 21:04:19 / http://idawoxlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: