2013-03-24 @ 11:30:00 / svar på kommenter!

svar på kommentar!

 
Svar: Tänkte ta och svara på denna fråga som vi fick idag! 
Om varför vi har alla våra hästar i olika stall. Först kan jag säga att vi har bara en egen häst. :) 
Och det är Totte , Sham och Nelson är våra foderponnys. Vi har ju stått med Totte i samma stall 
som Sham och Nelson . Men Totte fick inte den träning han behöver där . Så vi flyttade han till där vi står nu . 
Också kan jag också säga Tack till att du tycker vår blogg är fin  och så! :) Men det var mitt svar. 
 
Hoppas ni vart nöjda , bara att kommentera om ni undrar något så svarar vi!

 


Postat av: Nora

Varför har inte Clara svarat på frågestunden än? :)
Fin blogg jag älskar den :)
En till fråga vad skulle ni göra om någon kom fram till er och fråga om en bild och autograf?:)

2013-03-26 @ 08:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: