2013-05-03 @ 12:30:00 / Utrusning

En liten lista!

Hästutrustning
 
Tre favoritmärken: Kingsland, HV-polo, Mountain horse
 
Denna sadel skulle jag valt att ha resten av mitt liv: Älskar den sadeln som vi har på Totte,vet inte riktigt vad den heter . 
 
Om jag var tvungen att byta sadel (och märke) skulle jag valt: Har ingen aning .. 
 
Snyggaste tränset: Gillar alla dyons olika träns,hööks träns är också snygga . Gillar i stort sätt alla träns .
 
Fulaste tränset: 

 
Märket med sämst kvalité: Alla Hööks egna märken,brukar inte vara så bra kvalite på deras egna saker .
 
Favoritbutik gällande hästutrustning: Charlies! HÄR .
 
Bästa/finaste schabraket:  Tycker nästan alla schabrak är snygga,hööks schabrak Hv polo osv.
 
 
 
Sämsta/fulaste schabraket:Dehär blir nog det fulaste .  Skulle alldrig sätta på Totte detta .
 
 
Detta skulle jag aldrig använt på min häst: Ett pessoabett kommer jag aldrig någonsin att ha i min hästs mun.
 
Mitt favoritbett: Olika på varje häst. Gillar vanliga milda bett med fasta bettringar - inget krångel här inte!
 
Mitt sämsta köp: Ingen aning just nu . 
 
Mitt bästa köp: Sadeln blir det nog.
 
Mitt drömköp: En rosa hästlastbil ♥Hur coolt liksom att åka runt i den .
 
 
 
Detta klarar jag mig inte utan: Totte .
 
Vardagsoutfit på din häst: Sadel,träns,ett rosa schabrak . 
 
Tävlingsoutfit på din häst: Samma träns och sadel sedan brukar det vara lite olika med har inte alltid rosa schabrak . 
 
Den, enligt dig, perfekta utstyrseln för din häst: Mit egna,är nöjd med allt jag  har.
 
Detta satsar jag på till sommaren .  Bara vara ute och ha kul på banorna . 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: