2013-05-05 @ 21:15:32 / visste ni att...

Visste ni att ..

♥Jag kan typ alldrig sitta still . Jo det kan vara på kvällen men alldrig annars ,tex på lektionen sitter jag och gungar på stolen osv . Hehe . Dampvarning!
 
 
♥Vår hund Ella har hoppat 110 cm som högst,dutti vovve . 
 
 
♥Jag och Fanny har hoppat "själv" 105 cm . Duktiga tjejer här ;)
 
 
♥Jag vill bli fotograf när jag blir stor . Jag och Fanny hade tänkt att ha som en egen studeo 
där folk får komma och bli fotade + att vi åker iväg och fotar . 
 
 
 
♥Jag litar på Totte upp till 100 ,finns ingen annan häst jag litar på så 
mycket som honom .
 

 
 
♥ Jag ligger alltid och nördar vid telefonen innan jag ska gå och lägga mig. Tittra instargram,fb,bloggar,videos m.m. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Erica


Ni är så himla söta tjejer, är ni tvillingar?? Riktigt härliga bilder =)

2013-05-05 @ 22:36:18 / http://icusen.blogg.se
Postat av: Amanda Carlström och Rosita

Sv; Tack! Är allt bra? :)

2013-05-05 @ 22:39:54 / http://amandas.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: