2013-11-22 @ 22:57:07 / Filippa

KEVIN GICK VIDARE !

Yees! 
 
Om ni följer serien idol så vet ni nog vem han är . Han är verkligen grym ,sjunger grymt och han är grymt snygg . Dessutom bor han ju här i sundsvall och spelar fotboll i giffarna . Grym även på fotboll :D 
Men det var i allafall superkul att han gick vidare . Man var lite nervös .. Hihi  .  Kevin är i semifinal . Tjohoo . 

Tycker ni att han är bra ? Eller vet ni ens vilken han är ? Hihi . Kanske skulle frågat det först .  
Men ni vet säkert redan det . Nog pratat om det . 
 
Jag har haft lite fredagsmys framför TV; n och datorn . Tittat på idol och bloggar . Tjockat i mig massa godis,chips,dricka och kladdkaka . Har ni ätit godis ? Själv skulle jag verkligen inte klara mig utan godis ;) Godisgris .  
 
Ska snart dejta kudden lite . Kudden och sängen . Är ganska trött nu ,men endå inte . Lite trött får man väll va efter en hel vecka . 
 
Bloggningen idag har väll varit helt okej , eller vad säger ni ? :D  Jag är i allfall grymt taggad till bloggen å allt . Allt rullar på som det ska . 
 
Hoppas i allafall att ni haft en bra fredag och sommnar med ett leende på läpparna och vaknar med ett leende på läpparna imorgon .  Sov sött,dröm sött ♥
 
Godnatt / Filippa
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: