2013-11-26 @ 07:42:48 / Filippa

Tisdag-26/11

Godmorgon finisar ! 
 
Idag är det tisdag,andra dagen på veckan . Klev upp vid 06.20 idag , dutti jag e. Var faktiskt ganska pigg . Gick och la mig tidigt . Runt nio . 
 
Skola står på schemat nu , efter skolan stallet . Ingen hoppträning idag . Antingen bygger vi upp några egna hinder och hoppar eller så rider vi ut eller rider dressyr i ridhuset . Vi får se helt enkelt . 
 
Och det är bara tre dagar kvar tills vi åker till stockholm , jisses va fort det går :D Kommer bli askul . 
 
Igår red jag ut nedre och övre rundan i mörkret , dark . Jag red i alla gångarter . Barbacka med hacket . Han var väldigt lugn . Inte direkt seg , men han var lugn och fin . Ni förstår säkert . Jag är jättenöjd med Småttetotte. 
 
Bloggningen igår var inte bra alls,men hade ingen lust och hade inte tid .Men resten av veckan kommer det bli upptadering . Det kan ni räkna med , kommentera gärna vad vi ska blogga om . 
 
Mer inlägg kommer upp under dagen , hoppas ni får en bra dag . Puss 
 
Och,nej Totte har inget sår på mulen utan han har slickat på sicklikit . 
Gulleponny ♥
 
//Filippa
 
 


Postat av: Sanna

Fin bild! :D

Kraam Sanna

2013-11-27 @ 12:51:49 / http://sannabellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: