2013-10-27 @ 14:00:00 / Filippa

Höstlovsplanering !

Måndag 

Har inga speciella planer för morgondagen . Stallet,vet inte vart vi ska rida . Sen kanske vara med någon kompis 
Men planerna kan ju ändras . Men inget speciellt står på schemat för morgondagen . 
 
Tisdag

Ska ha något speciellt på hoppträningen . Vi ska samlas 09.30 Ha teori samt rida . Ska vara där väldigt länge . 
 
♥Onsdag 
 
Nån fotbollscamp ,det är giffarna som har det .Det är typ "en dag som ett proffs"  .Och sen ska vi till stallet och sen ska vi ha en hallowenövernattning på klubben . 
 
♥Torsdag
 
Träning på SRK . Den börjar klockan 14.00 . Och då är det hoppning .Sen kanske vi är med någon kompis . 
 
♥Fredag
 
Inga speciella planer ,stallet till min älskling och kanske vara med någon kompis . Kanske vi hälsar på Sham och Nelson. Saknar dom ! . 
 
♥Lördag
 
Inget speciellt ,rida en uteritt . Och vara och pyssla på i stallet . Smörja utrusning och fixa allt sånt. Mysa i stallet och vara där typ hela dagen . 
 
♥Söndag 
 
Klubbmästerskap på SRK (hemmaklubbem ) . Kommer bli askul . Jag hoppar en LC och Fanny en LC.Jag och Totte ska vinna KM .Vinnarskalle . Bästa ponnyn♥
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Totte

Jag tror att det är någon som tog er bild och skickade till ponnysanning.se jag vet inte ifall det är så men det ser ut so,m Totte';)

2013-10-27 @ 19:24:22 / http://eslovsriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: