2013-10-28 @ 16:26:00 / filippa

Tjenare bloggisen!

Tjenare!
 
Vad har ni gjort idag då ? Dagen är ju inte slut en men endå..
 
Jag har inte gjort något speciellt . Har varit i stallet . Vi släppte ihop Totte och Ace idag . Och det funkade bra :) . Fanny red lite i paddocken ,jag fotade lite med hennes mobil. Hade inte med kameran . Nu har vi ätit lite sen snart ska vi tillbaka till stallet .
 
Johanna ska raka Totte . Han rakades ju inte för så länge sedan . Men hans päls växer så jag vet inte vad,isbjörn<3 . Men idag ska allt bort så han inte svettas så mycket . 
 
Mer bloggning kommer under dagen :)Så kolla in här nå fler gånger .Vart ju ingen bloggning imorse . Hann gjorde jag . Men hade ingen ork . Ville hellre åka till stallet till min fina ponnii ;) . 
 
Men senare under dagen/kvällen kan ni räkna med många inlägg . Förresten ,vad vill ni läsa om ? . Så kan vi gå efter era önskningar när vi skriver inläggen . Annars vet vi ju inte om ni gillar inläggen vi skriver .. 
 
Fin ponnyn och fin hunden <3
 
 
 





Postat av: Moa Danesten

sv: Tack så mycket, och desamma! Gillar verkligen eran header, sjukt cool!
Allt är bara bra med mig, nidå? :)

2013-10-28 @ 16:40:24 / http://moadanestens.blogg.se
Postat av: Moa Danesten

sv: Vad bra då, vad ska ni hitta på idag då? :)

2013-10-28 @ 16:45:37 / http://moadanestens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: