2013-10-27 @ 09:58:09 / Filippa

Välkommen söndag !

Godmorgon!
 
Nu sitter jag i soffan med datorn och mobilen bredvid mig . Håller på att planera lite inlägg och sånt. Välkommen söndag förresten. Igår var det en jättebra dag . På kvällen var vi ju på polar .Det var verkligen superkul. Där var vi med Tuva,Tess och Alva<3. 
 
Idag har vi inga speciella planer ,eller jo ,lite . Nu på morgonen vet jag inte om vi ska till stallet . Klockan 14.00 ska vi gå på gifmatch med Tuva . Klockan 18.00 har vi stallmöte. Och då vet jag inte om vi ska rida och fixa allt då eller om vi rider nu på morgonen och mockar,fyller vatten osv sedan . Fårse ! 
 
Hoppas ni ockå får en riktigt bra dag,filmen från ripasset i fredags kommer snart . 
Är verkligen supertaggad till bloggen nu. 
 
Har massa inlägg jag vill skriva nu . Hoppas ni kommer gilla det finisar :D
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: