2013-10-04 @ 21:38:45 / visste ni att...

Visste ni detta om mig..

*Jag brukar skratta åt saker som inte ens är kul. B.l.a mina egna skämt .. Bara jag som gör det ? . Lite kul tycker jag ,då börjar ju alla andra skratta ;) . 
 
* Jag pratar alltid bäbis språk med mina djur,eller djur överhuvudtaget . Låter som en liten bäbis . När jag pratar med djur kan jag inte prata riktigt ;) 
* jag har väldigt många bra kompisar . Men mina allra bästa vänner är Tuva,Emelie,Wilma och Sandra är också en bra vän ♥ Såklart fler men det var några . 
 
* Jag blir alltid nervös på tävlingar,innan och ja . När jag är inne på banan . Men sen när jag har hoppat första hindret så släppper allt . Då är det bara att köra gärnet! .
* Totte visar nästan alltid sina tänder på bilder . ja,ni ser ju på bilden åvan . Men det är därför attt han har såå fina tänder . Otroligt gulligt ♥
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: