2013-10-08 @ 20:04:29 / visste ni att...

Visste ni detta om mig..

*Jag drömmer väldigt ofta att jag sitter fast i kudden och inte kan andas . Hemskt . Men ganska konstig dröm . Bara jag som gör det ? . 
 
 
*Jag älskar hösten,den är såå mysig . Kallt ute och mörkt på kvällarna .Finns både possitiva och neggativa saker om det *host  . Men när man har på sig massa gosiga  jackor .
* Jag är en vinnarskalle,älskar att vinna och ja,bli placerad .Är en ganska dålig förlorare (ibland) . Fast blir lika nöjd om jag inte blir placerad men är nöjd med rundan . Tex när jag spelar fotboll så hatar jag att förlora .
 
*Jag älskar verkligen att shoppa . Både till mig själv och till Totte . Kläder,täcken m.m.
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: