2013-09-03 @ 15:00:48 / Utrusning

Filippa vill ha...

Åh,säger bara ett ord . Jackan . Helt underbart snygg . Eller vad säger ni,men jag kan inte säga att jag behöver en stall jacka . För att sånna har jag,ett par 100 . Eller i allafall typ . Men alltid kul med lite nytt i garderoben . Den är verkligen supernsygg och verkar skön.. Och nästan det viktigaste förutom att det är snygg är att den är varm och gosig,samt skön.   När man ska ha den på vintern,då vill man ju inte frysa . Det är nästan viktigast . Tillomed viktigare en att det är snygg ,hihi :D
 
Finns på hööks,priset ligger på 599 kr .
 
 
 


Postat av: Elin

En sån vill jag också ha!:)

2013-09-03 @ 16:49:33 / http://slowmotionphoto.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: