2013-09-01 @ 18:23:55 / Åsikt

Hålla på med mobilen från Hästryggen..

Nu  tänkte jag skriva ett inlägg om vad jag tycker om att hålla på med mobilen från hästryggen. Alla har olika åsikter och detta,alla har typ olika åsikter .
 
Men nu tänkte jag svara på min åsikt om detta . Och jag kan börja med att säga att jag brukar använda mobilen från hästryggen ibland. När jag rider ut eller något .
 
Enligt mig är det helt okej,det får man väll bestämma själv . Det är endå ens egna risker . Man tar öronbilder eller något från hästryggen . Helt okej . Enligt mig..Brukar lägga ut lite bilder och sånt när jag rider,vad gör det . Om man litar på sin häst . Men en häst är endå ett levande djur så den kan göra vad som helst . Men jag litar på Totte . 
 
Sen så kan ju vad som helst hända . Men det kan ju lika väl hända när man inte håller på med mobilen . Det kan hända när som helst . Men man kanske inte är med på det lika mycket när man håller på med mobilen,då åker man ju lättare av . Men då får man skylla sig själv,man tar egna risker . 
 
Sånt tycker jag att man får bestämma sälv . Detta var min lilla åsikt ange detta . Men jag skulle gärna 
vilja höra er åsikt ,det skulle vara kul . 
 
Vad är eran åsikt om att använda mobilen från hästryggen ? 
 
Gosig bild på mig och prinsen ♥
 
 
 
 
 


Postat av: Sophie

Älskar er blogg! Har ni tänkt på att flytta bloggen till Horseworld? Då kan ni satsa mer på bloggen och sånt.

2013-09-01 @ 20:11:25
Postat av: Elin

Sv: Gud vad roligt att höra!:D:D

2013-09-01 @ 20:58:07 / http://slowmotionphoto.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: